loading...

یادگیری

بازدید : 1229
يکشنبه 26 آذر 1402 زمان : 15:20

نما و کف ساختمان همواره برای افراد مهم بوده و هست. به همین دلیل در چند سال اخیر برای جلوگیری از تخریب نماها، ماندگاری طولانی مدت آن ها و زیبا دیده شدنشان کارهای زیادی انجام شده است. انجام این گونه از کارها توسط افرادی که در این زمینه ها تخصصی ندارند هیچ سودی ندارد و ممکن است حتی باعث از بین رفتن زیبایی و مقاومت نما نیز بشود.

شرکت کفساب پلاس با بیش از ۲۵ سال در زمینه کفسابی ، شستشوی نما با راپل، پیچ و رولپلاک سنگ نما و نقاشی نمای ساختمان بدون داربست خدمات ارزنده ای را ارائه می دهد. و مجموعه ما از مدرن ترین و بروزترین دستگاه ها برای ارائه خدمات استفاده می کند. ما در اینجا برخی از مهم ترین خدمات شرکت را برای شما بیان می کنیم.

تعمیر نمای ساختمان

نمای ساختمان ها چون یکی از اجزای اصلی آن ها می باشند و بسیار به چشم می آیند همیشه اهمیت ویژه ای برای افراد دارند. اما چون این قسمت از ساختمان در معرض همه عوامل طبیعی می باشد. خیلی زود تر از سایر قسمت ها خراب می شود.

ساختار نما به گونه ای است که اگر کوچکترین قسمتی از آن خراب شود کل زیبایی آن از بین می رود. به همین خاطر تعمیر سنگ نمای ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد.

هرگاه قسمت وسیعی از سنگ نمای یک ساختمان خراب شود نیاز است که کل سنگ نما تعویض شود. اما اگر میزان خرابی سنگ نما کم باشد می توان با تعمیرات مشکل را به خوبی حل کرد. همین امر موجب شده است میزان تقاضا برای تعمیر سنگ نما بسیار زیاد باشد.

انواع روش های تعمیر سنگ نمای ساختمان

نمای ساختمان ها را می توان به روش های مختلفی تعمیر کرد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

تعمیر با طناب

همانگونه که میدانید ارتفاع ساختمان های موجود در شهر امروزه بسیار متفاوت می باشد. همچنین چون میزان زمین های مسکونی کم می باشند و جمعیت بسیار زیاد است.

ساختمان های آسمان خراش بسیاری به وجود آمده اند که اگر سنگ نمای آنها دچار مشکل شود تعمیر آن کار بسیار سختی خواهد بود. چون دسترسی به تمام قسمت های چنین نما هایی بدون استفاده از یک سری وسایل خاص تقریبا غیر ممکن است‌.

یکی از ایمن ترین و بهترین راه های تعمیر سنگ نمای ساختمان استفاده از طناب یا راپل می باشد‌. در این روش طناب ها به قسمت های محکمی از پشت بام ساختمان وصل می شوند. و به وسیله آنها افراد ماهر در این زمینه می توانند به راحتی به قسمت های آسیب دیده نما دسترسی یابند و آنها را تعمیر کنند‌.

از نظر کارشناسان این راه مطمئن ترین راه برای تعمیر نمای ساختمان های بسیار مرتفع می باشد. چون احتمال سقوط افراد در آن بسیار کم می باشد. همین امر موجب شده است بسیاری از افراد این روش را برای تعمیر سنگ نما انتخاب کنند.

تعمیر با نصب داربست

با استفاده از داربست میتوان به بلند ترین نقاط نمای یک ساختمان نیز دسترسی پیدا کرد. به همین خاطر یکی دیگر از روش های تعمیر سنگ نمای ساختمان استفاده از داربست می باشد.

داربست ها معمولا هنگامی که نصب میشوند می توانند فضای زیادی را اشغال کنند‌. همچنین بهتر است بدانید احتمال سقوط افراد از داربست بسیار زیاد است.

وجود چنین مشکلاتی باعث شده است امروزه دیگر افراد برای تعمیر سنگ نمای ساختمان خود از چنین روشی استفاده نکنند‌. اما با این های حال هنوزم نصب داربست جز اصلی ترین روش هایی می باشد که از آن برای تعمیر سنگ نمای ساختمان استفاده میکنند‌.

تعمیر با دستگاه بالابر کلایمر

همه روش هایی که برای تعمیر سنگ نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند مزایا و معایب مختلفی دارند. این روش نیز مانند سایر روش ها مزایا و معایبی زیادی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

مزایای تعمیر با دستگاه بالابر کلایمر

  • امنیت بالا: استفاده از دستگاه بالابر کلایمر برای دسترسی به ارتفاعات بسیار بلند همراه با امنیت بالایی است. چون سبد های این دستگاه بسیار محکم می باشند و احتمال سقوط افراد از آنها تقریبا صفر می باشد.
  • مکان کم برای نصب: گاهی اوقات موقعیت یک ساختمان به گونه ای است که برای نصب داربست باید رضایت همسایه ها را به دست اورد‌. در چنین مواقعی به خاطر مشکلات زیادی که داربست ممکن است برای آنها به وجود آورد معمولا همسایه ها اجازه چنین کاری را نمی‌دهند. برای تعمیر سنگ نمای این ساختمان ها از دستگاه بالابر کلایمر استفاده می کنند. چون این دستگاه برای نصب نیاز به فضای زیادی ندارد.
  • تعمیر بهتر: سبد های بسیار بزرگ این دستگاه باعث می شوند وقتی افراد در آنها قرار می گیرند به هیچ وجه احساس ناامنی نکنند و تمرکز بالایی داشته باشند. تمرکز بالای افرادی که کار تعمیر سنگ نما را انجام میدهند باعث می شود نما به بهترین نحو ممکن تعمیر شود. همین امر باعث شده است انتخاب بسیاری از افراد برای تعمیر نمای ساختمان خود استفاده از این دستگاه باشد.

پیچ و رولپلاک نما در تهران

یکی از مهمترین خطراتی که همواره سنگ نمای ساختمان ها را تهدید می کند ریزش سنگ نمی می باشد. عوامل بسیار زیادی بر ریزش سنگ نما همیشه تاثیر گذار هستند. همچنین بهتر است بدانید اگر سنگ نمای یک ساختمان دچار ریزش شود، جلوه آن ساختمان به شدت زشت می شود و افراد هر چه زودتر باید اقدام به ترمیم آن بکنند. یکی از بهترین روش هایی که امروزه برای محکم کردن سنگ نما وجود دارد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست می باشد.

پیچ و رولپلاک سنگ نما اگر به خوبی انجام شود،می تواند تا سالیان زیادی از تخریب نمای ساختمان ها جلوگیری کند‌. انجام کار پیچ و رولپلاک نما با استفاده از داربست بسیار پر خطر و سخت می باشد. به همین خاطر استفاده از طناب برای انجام چنین کارهایی بسیار عاقلانه تر می باشد.

شرکت ما از بهترین پیچ رولپلاک ها استفاده می کند و کارشناسان آن چون مهارت بالایی دارند از مناسب ترین پیچ رولپلاک ها برای هر نوع سنگی استفاده می کنند.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

برای سنگ کردن یک نما از سنگ های مختلفی استفاده می شود،که هر سنگ کیفیت و درخشندگی خاصی دارد. اما در تمام این سنگ ها احتمال ریزش وجود دارد.‌ به همین خاطر پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان برای محکم کردن انواع سنگ کاربرد دارد. قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به هیچ وجه زیاد نیست و بستگی به مساحت نما، نوع پیچ و رولپلاک و میزان سنگ های خراب نما دارد.به همین خاطر نمی توان یک قیمت یکسان برای آن در نظر گرفت زیرا نمای ساختمانی شرایط متفاوتی دارد.

مزایای استفاده ازپیچ و رولپلاک سنگ نما

افزایش طول عمر نما

قبل از پیچ و رولپلاک نما حتما تمام درزها و شکاف های نما را با استفاده از مواد بسیار مقاوم پوشش میدهند. همین امر موجب می شود بعد از پیچ رولپلاک نما به هیچ وجه آب به لایه زیرین سنگ ها نفوذ نکند. به همین خاطر نمای ساختمان هایی که توسط این شرکت پیچ و رولپلاک شده اند تا سالیان زیادی ماندگار می مانند.

مقاوم شدن در برابر هر ضربه ای

زمانی که پیچ و رولپلاک سنگ نمای خود را به شرکت ما می سپارید کارکنان آن قبل از شروع به کار تمام سنگ های آسیب دیده را شنایی می کنند و اقدام به تعویض آن ها میکنند. همین امر موجب می‌شود تمام سنگ های نمای شما سالم باشند و بعد از پیچ رولپلاک سنگ نما در برابر هر ضربه ای مقاوم شوند.

نماشویی

در شهرهای بزرگ میزان وجود آلاینده ها به شدت زیاد می باشد.همین امر موجب می شود چهره بسیاری از ساختمان ها کدر و تیره دیده شود.همچنین در بیشتر مواقع به احتمال زیاد مشاهده کرده اید.که بعد از اتمام کار نمای ساختمان های نوساز به خاطر باقی ماندن سیمان بر روی نمای آنها به هیچ وجه زیبا دیده نمی شوند.

بهترین روشی که می توان به کمک آن مشکلات بیان شده در بالا را برطرف کرد نماشویی می باشد. چون با استفاده از آن به راحتی میتوان هر نوع کثیفی را از روی نما پاک کرد و زیبایی را دوباره به ساختمان های خود بخشید. شستشوی نما در کلان شهرها طرفدار بسیار زیادی دارد.چون در اینگونه از شهرها ساختمان ها بیشتراز سایر مناطق نیاز به نماشویی پیدا می کنند.

شستشوی نما با راپل

شستشوی نما با راپل یکی از بهترین روش های شستشوی نما به حساب می آید.در این روش فردی که می خواد یک نما را شستشو دهد.ابتدا طناب اصلی را به یک پایه یا میلگرد محکم بر روی پست بام وصل می کند.سپس طناب محافظ را نیز به خود وصل می کند و شروع به نماشویی ساختمان می کند.

هنگامی که فرد تمام موارد امنیتی را در نماشویی با راپل رعایت کند.امکان سقوط او بسیار کم می شود.همین امر باعث می شود فردی که میخواد نماشویی را انجام دهد.استرس نداشته باشد و به بهترین نحو ممکن نما را شستشو دهد. در واقع می توان گفت در نماشویی با راپل نمای ساختمان به بهترین نحو ممکن شستشو داده می شود.

شستشوی شیشه ساختمان

پاک کردن و تمیز کردن شیشه های هر خانه ای یک کار ضروری محسوب می شود. چون کدری شیشه ها باعث می شود ما نتوانیم به خوبی محیط بیرون را تماشا کنیم. در خانه های ویلایی یک طبقه می توان به راحتی دو طرف شیشه ها را پاک کرد و آن ها را شستشو داد.

اما در خانه های آپارتمانی این یک کار بسیار دشوار می باشد. زیرا دسترسی به شیشه های بیرونی ساختمان برای افراد عادی غیر ممکن است. امروزه شرکت های زیادی به وجود آمده اند که کار شستشوی شیشه ساختمان را انجام میدهند .

شرکت کفساب پلاس افراد بسیار ماهری را دارد که می توانند شیشه های هر ساختمانی با هر ارتفاعی شستشو دهند و تمیز کنند . امروزه آپارتمان ها و خانه های ویلایی چند طبقه هر چند وقت یک بار شستشوی شیشه های ساختمان خود را به این شرکت ها می سپارند تا کارکنان آن ها با استفاده از راپل آن ها را شستشو دهند.

شستشوی نمای ساختمان با واترجت

ساختمان هایی که مدت زمان زیادی از نماشویی آن ها بگذرد، با یک نماشویی ساده تمیز نمی شوند.و باید حتما برای تمیز کردن آن ها از روش شستشوی نمای ساختمان با واترجت استفاده کرد.استفاده از واترجت برای نماشویی موجب می شود.هر نمایی با هر میزان کثیفی به خوبی تمیز شود.اما چون این روش یک روش نوین برای شستشوی نما می باشد.توسط شرکت های محدودی انجام می‌شود که شرکت ما یکی از آن ها می باشد.

شرکت ما برای شستشوی نما با واترجت از ماهرترین افراد و بهترین دستگاه ها استفاده می کند.به همین خاطر افرادی که کار شستشوی نمای خود را به آن می‌سپارند در پایان کار می توانند نمایی بسیار تمیز داشته باشند بدون این که هیچ گونه آسیبی به آن وارد شود.

ساب زنی سنگ کف

هر فردی دوست دارد محل زندگی خود را به بهترین نحو ممکن درست کند. چون تقریبا بیشتر عمر هر کسی در خانه او میگذرد. امروزه روش های زیادی به وجود آمده اند. که می توان با استفاده از آنها خانه ها را زیبا کرد.

یکی از روش هایی که تاکنون باعث زیبایی چشمگیر بسیاری از ساختمان ها شده است. ساب زدن سنگ کف می باشد. با استفاده از این کار می توان تمام سنگ های کهنه و کدر ساختمان را ساب زد و تمام عیوب آنها را برطرف کرد.

کفسابی تا حد زیادی می تواند سنگ را براق و درخشان کند‌. به همین خاطر در بیشتر مراکز تجاری برای زیبا دیده شدن محیط از این روش استفاده می کنند.

قبلاً افراد با مزایای این کار آشنایی نداشتند. به همین خاطر تنها از این روش در مراکز لوکس استفاده می شد. اما درحال حاضر همه ساختمان هایی که سنگ آنها کدر شده است. و یا زمان زیادی از ساخت آنها گذشته است اقدام به ساب زدن سنگ کف می کنند.

قیمت ساب زدن سنگ کف

هر سنگی درجه سختی خاص خود را دارد، و نیز هر نوع کفپوش سنگی مرحله کفسابی و ساب زنی و روشهای سابیدن مخصوص خود را دارد. تا لایه برداری سنگ صورت گرفته که لایه جدید ایجاد شود. از این قیمت سابزنی انواع سنگ مختلف است و حدودا از متری الی هزار تومان می توان قیمت گذاری کرد.

که بسته به عمق خرابی سنگ، میزان پستی و بلندی سنگ، کیفیت براقیت و درخشندگی سنگ کف مطلوب مشتری و … در تعیین قیمت ساب زنی سنگ کف تهران تاثیر گذار است.

کفسابی ساختمان

معمولا کف هر ساختمانی تنها چند سال اول کیفیت اولیه را دارد و بعد از مدتی درخشانی آن جای خود را به کدری می‌دهد.به همین دلیل کف ساختمان ظاهر کثیفی به خود می گیرد و افراد برای درخشان کردن آن از مواد شوینده مختلفی استفاده می کنند‌.اما بهتر است بدانید به هیچ وجه نمی توان کف ساختمان هایی که کدر شده اند را با مواد شوینده درخشان کرد.

زیرا در بیشتر مواقع استفاده زیاد از مواد شوینده باعث آسیب رسیدن به سنگ کف می شود.در واقع تنها روشی که تاکنون به صورت ویژه ای توانسته است کف هر ساختمانی را با هر میزان کدری و خرابی درخشان کند، کفسابی سنگ می باشد.اما اگر فرد و شرکتی را که برای این کار انتخاب می کنید ماهر نباشد نمی توانید نتیجه دلخواهی را کسب کنید. توصیه می شود کفسابی ساختمان خود را به شرکت معتبری بسپارید تا به بهترین نحو انجام شود.

قیمت کفسابی ساختمان

در گذشته کفسابی یکی از خدمات لوکس ساختمانی به حساب می آمد و قیمت بالایی داشت. اما امروزه این کار با توجه به مزایای زیادی که دارد به هیچ وجه قیمت بالایی ندارد.قیمت کفسابی ساختمان نیز یکسان نیست و بستگی به شرایطی مانند: نوع سنگ، میزان خراش ها و کدری کف و مساحت کف دارد.

مزایای استفاده از کفسابی سنگ

زیبایی بی اندازه

همه افراد علاقه دارند کف ساختمان آن ها لوکس و درخشان باشد. به همین دلیل اقدام به کفسابی ساختمان خود می کنند. اما گاهی اوقات به خاطر استفاده از دستگاه های قدیمی و افراد ناوارد برای انجام این کار به نتیجه دلخواه خود دست نمی یابند. اما همه افرادی که کفسابی ساختمان خود را به شرکت ما می سپارند در پایان کار نتیجه‌ای را مشاهده میکنند که حتی فراتر از تصور آنان نیز می باشد. چون یکی از مهم ترین اهداف شرکت انجام کفسابی بسیار درخشان و زیبا می باشد.

پوشاندن تمام نقایص

زمانی که برروی سنگ های کف یک ساختمان خراش های عمقی ایجاد می شود. شرکت های کمی می توانند آن ها را پوشش دهند و کفسابی خوبی بر رویشان انجام دهند. به همین خاطر بسیاری از شرکت ها بعد از مشاهده این سنگ ها پیشنهاد میدهند به جای کفسابی، سنگ ها تعویض شوند. اما شرکت ما به خاطر تجهیزات پیشرفته ای که دارد می تواند هر سنگی را با هر نوع خراشی کفسابی کند و تمام نقایص آن را بپوشاند.

تقویت سنگ

همانگونه که میدانید در عمل کفسابی یک لایه از سنگ برداشته می شود. همین امر موجب شده است بسیاری از افراد تصور کنند کفسابی به مرور زمان باعث خرابی شدن سنگ میشود. اما بهتر است بدانید اگر کفسابی ساختمان خود را به شرکت ما بسپارید چون به خوبی درز ها را می پوشاند و به دلخواه مشتری از کفسابی نانو استفاده می کند نه تنها سنگ کف ساختمان شما خراب نمی شود بلکه تقویت می شود و طول عمر آن افزایش می یابد.

کلیه خدمات شرکت کفساب پلاس (https://kafsabplus.com) تضمینی بوده و بطور کاملا حرفه ای صورت می‌پذیرد. کلیه دستگاه‌ های سنگسابی و مواد بکار رفته در شستشوی سطوح کف و نما جزء مواد درجه یک بوده و بطور تضمینی عرضه می‌شوند. نیرو های آموزش دیده و متعهد شرکت ما با سالها تجربه و آموزش، انواع پروژه‌های متعدد را با موفقیت پشت سر گذاشته و به خوبی با نحوه کار و اجرای آن آشنایی دارند.

نما و کف ساختمان همواره برای افراد مهم بوده و هست. به همین دلیل در چند سال اخیر برای جلوگیری از تخریب نماها، ماندگاری طولانی مدت آن ها و زیبا دیده شدنشان کارهای زیادی انجام شده است. انجام این گونه از کارها توسط افرادی که در این زمینه ها تخصصی ندارند هیچ سودی ندارد و ممکن است حتی باعث از بین رفتن زیبایی و مقاومت نما نیز بشود.

شرکت کفساب پلاس با بیش از ۲۵ سال در زمینه کفسابی ، شستشوی نما با راپل، پیچ و رولپلاک سنگ نما و نقاشی نمای ساختمان بدون داربست خدمات ارزنده ای را ارائه می دهد. و مجموعه ما از مدرن ترین و بروزترین دستگاه ها برای ارائه خدمات استفاده می کند. ما در اینجا برخی از مهم ترین خدمات شرکت را برای شما بیان می کنیم.

تعمیر نمای ساختمان

نمای ساختمان ها چون یکی از اجزای اصلی آن ها می باشند و بسیار به چشم می آیند همیشه اهمیت ویژه ای برای افراد دارند. اما چون این قسمت از ساختمان در معرض همه عوامل طبیعی می باشد. خیلی زود تر از سایر قسمت ها خراب می شود.

ساختار نما به گونه ای است که اگر کوچکترین قسمتی از آن خراب شود کل زیبایی آن از بین می رود. به همین خاطر تعمیر سنگ نمای ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد.

هرگاه قسمت وسیعی از سنگ نمای یک ساختمان خراب شود نیاز است که کل سنگ نما تعویض شود. اما اگر میزان خرابی سنگ نما کم باشد می توان با تعمیرات مشکل را به خوبی حل کرد. همین امر موجب شده است میزان تقاضا برای تعمیر سنگ نما بسیار زیاد باشد.

انواع روش های تعمیر سنگ نمای ساختمان

نمای ساختمان ها را می توان به روش های مختلفی تعمیر کرد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

تعمیر با طناب

همانگونه که میدانید ارتفاع ساختمان های موجود در شهر امروزه بسیار متفاوت می باشد. همچنین چون میزان زمین های مسکونی کم می باشند و جمعیت بسیار زیاد است.

ساختمان های آسمان خراش بسیاری به وجود آمده اند که اگر سنگ نمای آنها دچار مشکل شود تعمیر آن کار بسیار سختی خواهد بود. چون دسترسی به تمام قسمت های چنین نما هایی بدون استفاده از یک سری وسایل خاص تقریبا غیر ممکن است‌.

یکی از ایمن ترین و بهترین راه های تعمیر سنگ نمای ساختمان استفاده از طناب یا راپل می باشد‌. در این روش طناب ها به قسمت های محکمی از پشت بام ساختمان وصل می شوند. و به وسیله آنها افراد ماهر در این زمینه می توانند به راحتی به قسمت های آسیب دیده نما دسترسی یابند و آنها را تعمیر کنند‌.

از نظر کارشناسان این راه مطمئن ترین راه برای تعمیر نمای ساختمان های بسیار مرتفع می باشد. چون احتمال سقوط افراد در آن بسیار کم می باشد. همین امر موجب شده است بسیاری از افراد این روش را برای تعمیر سنگ نما انتخاب کنند.

تعمیر با نصب داربست

با استفاده از داربست میتوان به بلند ترین نقاط نمای یک ساختمان نیز دسترسی پیدا کرد. به همین خاطر یکی دیگر از روش های تعمیر سنگ نمای ساختمان استفاده از داربست می باشد.

داربست ها معمولا هنگامی که نصب میشوند می توانند فضای زیادی را اشغال کنند‌. همچنین بهتر است بدانید احتمال سقوط افراد از داربست بسیار زیاد است.

وجود چنین مشکلاتی باعث شده است امروزه دیگر افراد برای تعمیر سنگ نمای ساختمان خود از چنین روشی استفاده نکنند‌. اما با این های حال هنوزم نصب داربست جز اصلی ترین روش هایی می باشد که از آن برای تعمیر سنگ نمای ساختمان استفاده میکنند‌.

تعمیر با دستگاه بالابر کلایمر

همه روش هایی که برای تعمیر سنگ نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند مزایا و معایب مختلفی دارند. این روش نیز مانند سایر روش ها مزایا و معایبی زیادی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

مزایای تعمیر با دستگاه بالابر کلایمر

  • امنیت بالا: استفاده از دستگاه بالابر کلایمر برای دسترسی به ارتفاعات بسیار بلند همراه با امنیت بالایی است. چون سبد های این دستگاه بسیار محکم می باشند و احتمال سقوط افراد از آنها تقریبا صفر می باشد.
  • مکان کم برای نصب: گاهی اوقات موقعیت یک ساختمان به گونه ای است که برای نصب داربست باید رضایت همسایه ها را به دست اورد‌. در چنین مواقعی به خاطر مشکلات زیادی که داربست ممکن است برای آنها به وجود آورد معمولا همسایه ها اجازه چنین کاری را نمی‌دهند. برای تعمیر سنگ نمای این ساختمان ها از دستگاه بالابر کلایمر استفاده می کنند. چون این دستگاه برای نصب نیاز به فضای زیادی ندارد.
  • تعمیر بهتر: سبد های بسیار بزرگ این دستگاه باعث می شوند وقتی افراد در آنها قرار می گیرند به هیچ وجه احساس ناامنی نکنند و تمرکز بالایی داشته باشند. تمرکز بالای افرادی که کار تعمیر سنگ نما را انجام میدهند باعث می شود نما به بهترین نحو ممکن تعمیر شود. همین امر باعث شده است انتخاب بسیاری از افراد برای تعمیر نمای ساختمان خود استفاده از این دستگاه باشد.

پیچ و رولپلاک نما در تهران

یکی از مهمترین خطراتی که همواره سنگ نمای ساختمان ها را تهدید می کند ریزش سنگ نمی می باشد. عوامل بسیار زیادی بر ریزش سنگ نما همیشه تاثیر گذار هستند. همچنین بهتر است بدانید اگر سنگ نمای یک ساختمان دچار ریزش شود، جلوه آن ساختمان به شدت زشت می شود و افراد هر چه زودتر باید اقدام به ترمیم آن بکنند. یکی از بهترین روش هایی که امروزه برای محکم کردن سنگ نما وجود دارد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست می باشد.

پیچ و رولپلاک سنگ نما اگر به خوبی انجام شود،می تواند تا سالیان زیادی از تخریب نمای ساختمان ها جلوگیری کند‌. انجام کار پیچ و رولپلاک نما با استفاده از داربست بسیار پر خطر و سخت می باشد. به همین خاطر استفاده از طناب برای انجام چنین کارهایی بسیار عاقلانه تر می باشد.

شرکت ما از بهترین پیچ رولپلاک ها استفاده می کند و کارشناسان آن چون مهارت بالایی دارند از مناسب ترین پیچ رولپلاک ها برای هر نوع سنگی استفاده می کنند.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

برای سنگ کردن یک نما از سنگ های مختلفی استفاده می شود،که هر سنگ کیفیت و درخشندگی خاصی دارد. اما در تمام این سنگ ها احتمال ریزش وجود دارد.‌ به همین خاطر پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان برای محکم کردن انواع سنگ کاربرد دارد. قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به هیچ وجه زیاد نیست و بستگی به مساحت نما، نوع پیچ و رولپلاک و میزان سنگ های خراب نما دارد.به همین خاطر نمی توان یک قیمت یکسان برای آن در نظر گرفت زیرا نمای ساختمانی شرایط متفاوتی دارد.

مزایای استفاده ازپیچ و رولپلاک سنگ نما

افزایش طول عمر نما

قبل از پیچ و رولپلاک نما حتما تمام درزها و شکاف های نما را با استفاده از مواد بسیار مقاوم پوشش میدهند. همین امر موجب می شود بعد از پیچ رولپلاک نما به هیچ وجه آب به لایه زیرین سنگ ها نفوذ نکند. به همین خاطر نمای ساختمان هایی که توسط این شرکت پیچ و رولپلاک شده اند تا سالیان زیادی ماندگار می مانند.

مقاوم شدن در برابر هر ضربه ای

زمانی که پیچ و رولپلاک سنگ نمای خود را به شرکت ما می سپارید کارکنان آن قبل از شروع به کار تمام سنگ های آسیب دیده را شنایی می کنند و اقدام به تعویض آن ها میکنند. همین امر موجب می‌شود تمام سنگ های نمای شما سالم باشند و بعد از پیچ رولپلاک سنگ نما در برابر هر ضربه ای مقاوم شوند.

نماشویی

در شهرهای بزرگ میزان وجود آلاینده ها به شدت زیاد می باشد.همین امر موجب می شود چهره بسیاری از ساختمان ها کدر و تیره دیده شود.همچنین در بیشتر مواقع به احتمال زیاد مشاهده کرده اید.که بعد از اتمام کار نمای ساختمان های نوساز به خاطر باقی ماندن سیمان بر روی نمای آنها به هیچ وجه زیبا دیده نمی شوند.

بهترین روشی که می توان به کمک آن مشکلات بیان شده در بالا را برطرف کرد نماشویی می باشد. چون با استفاده از آن به راحتی میتوان هر نوع کثیفی را از روی نما پاک کرد و زیبایی را دوباره به ساختمان های خود بخشید. شستشوی نما در کلان شهرها طرفدار بسیار زیادی دارد.چون در اینگونه از شهرها ساختمان ها بیشتراز سایر مناطق نیاز به نماشویی پیدا می کنند.

شستشوی نما با راپل

شستشوی نما با راپل یکی از بهترین روش های شستشوی نما به حساب می آید.در این روش فردی که می خواد یک نما را شستشو دهد.ابتدا طناب اصلی را به یک پایه یا میلگرد محکم بر روی پست بام وصل می کند.سپس طناب محافظ را نیز به خود وصل می کند و شروع به نماشویی ساختمان می کند.

هنگامی که فرد تمام موارد امنیتی را در نماشویی با راپل رعایت کند.امکان سقوط او بسیار کم می شود.همین امر باعث می شود فردی که میخواد نماشویی را انجام دهد.استرس نداشته باشد و به بهترین نحو ممکن نما را شستشو دهد. در واقع می توان گفت در نماشویی با راپل نمای ساختمان به بهترین نحو ممکن شستشو داده می شود.

شستشوی شیشه ساختمان

پاک کردن و تمیز کردن شیشه های هر خانه ای یک کار ضروری محسوب می شود. چون کدری شیشه ها باعث می شود ما نتوانیم به خوبی محیط بیرون را تماشا کنیم. در خانه های ویلایی یک طبقه می توان به راحتی دو طرف شیشه ها را پاک کرد و آن ها را شستشو داد.

اما در خانه های آپارتمانی این یک کار بسیار دشوار می باشد. زیرا دسترسی به شیشه های بیرونی ساختمان برای افراد عادی غیر ممکن است. امروزه شرکت های زیادی به وجود آمده اند که کار شستشوی شیشه ساختمان را انجام میدهند .

شرکت کفساب پلاس افراد بسیار ماهری را دارد که می توانند شیشه های هر ساختمانی با هر ارتفاعی شستشو دهند و تمیز کنند . امروزه آپارتمان ها و خانه های ویلایی چند طبقه هر چند وقت یک بار شستشوی شیشه های ساختمان خود را به این شرکت ها می سپارند تا کارکنان آن ها با استفاده از راپل آن ها را شستشو دهند.

شستشوی نمای ساختمان با واترجت

ساختمان هایی که مدت زمان زیادی از نماشویی آن ها بگذرد، با یک نماشویی ساده تمیز نمی شوند.و باید حتما برای تمیز کردن آن ها از روش شستشوی نمای ساختمان با واترجت استفاده کرد.استفاده از واترجت برای نماشویی موجب می شود.هر نمایی با هر میزان کثیفی به خوبی تمیز شود.اما چون این روش یک روش نوین برای شستشوی نما می باشد.توسط شرکت های محدودی انجام می‌شود که شرکت ما یکی از آن ها می باشد.

شرکت ما برای شستشوی نما با واترجت از ماهرترین افراد و بهترین دستگاه ها استفاده می کند.به همین خاطر افرادی که کار شستشوی نمای خود را به آن می‌سپارند در پایان کار می توانند نمایی بسیار تمیز داشته باشند بدون این که هیچ گونه آسیبی به آن وارد شود.

ساب زنی سنگ کف

هر فردی دوست دارد محل زندگی خود را به بهترین نحو ممکن درست کند. چون تقریبا بیشتر عمر هر کسی در خانه او میگذرد. امروزه روش های زیادی به وجود آمده اند. که می توان با استفاده از آنها خانه ها را زیبا کرد.

یکی از روش هایی که تاکنون باعث زیبایی چشمگیر بسیاری از ساختمان ها شده است. ساب زدن سنگ کف می باشد. با استفاده از این کار می توان تمام سنگ های کهنه و کدر ساختمان را ساب زد و تمام عیوب آنها را برطرف کرد.

کفسابی تا حد زیادی می تواند سنگ را براق و درخشان کند‌. به همین خاطر در بیشتر مراکز تجاری برای زیبا دیده شدن محیط از این روش استفاده می کنند.

قبلاً افراد با مزایای این کار آشنایی نداشتند. به همین خاطر تنها از این روش در مراکز لوکس استفاده می شد. اما درحال حاضر همه ساختمان هایی که سنگ آنها کدر شده است. و یا زمان زیادی از ساخت آنها گذشته است اقدام به ساب زدن سنگ کف می کنند.

قیمت ساب زدن سنگ کف

هر سنگی درجه سختی خاص خود را دارد، و نیز هر نوع کفپوش سنگی مرحله کفسابی و ساب زنی و روشهای سابیدن مخصوص خود را دارد. تا لایه برداری سنگ صورت گرفته که لایه جدید ایجاد شود. از این قیمت سابزنی انواع سنگ مختلف است و حدودا از متری الی هزار تومان می توان قیمت گذاری کرد.

که بسته به عمق خرابی سنگ، میزان پستی و بلندی سنگ، کیفیت براقیت و درخشندگی سنگ کف مطلوب مشتری و … در تعیین قیمت ساب زنی سنگ کف تهران تاثیر گذار است.

کفسابی ساختمان

معمولا کف هر ساختمانی تنها چند سال اول کیفیت اولیه را دارد و بعد از مدتی درخشانی آن جای خود را به کدری می‌دهد.به همین دلیل کف ساختمان ظاهر کثیفی به خود می گیرد و افراد برای درخشان کردن آن از مواد شوینده مختلفی استفاده می کنند‌.اما بهتر است بدانید به هیچ وجه نمی توان کف ساختمان هایی که کدر شده اند را با مواد شوینده درخشان کرد.

زیرا در بیشتر مواقع استفاده زیاد از مواد شوینده باعث آسیب رسیدن به سنگ کف می شود.در واقع تنها روشی که تاکنون به صورت ویژه ای توانسته است کف هر ساختمانی را با هر میزان کدری و خرابی درخشان کند، کفسابی سنگ می باشد.اما اگر فرد و شرکتی را که برای این کار انتخاب می کنید ماهر نباشد نمی توانید نتیجه دلخواهی را کسب کنید. توصیه می شود کفسابی ساختمان خود را به شرکت معتبری بسپارید تا به بهترین نحو انجام شود.

قیمت کفسابی ساختمان

در گذشته کفسابی یکی از خدمات لوکس ساختمانی به حساب می آمد و قیمت بالایی داشت. اما امروزه این کار با توجه به مزایای زیادی که دارد به هیچ وجه قیمت بالایی ندارد.قیمت کفسابی ساختمان نیز یکسان نیست و بستگی به شرایطی مانند: نوع سنگ، میزان خراش ها و کدری کف و مساحت کف دارد.

مزایای استفاده از کفسابی سنگ

زیبایی بی اندازه

همه افراد علاقه دارند کف ساختمان آن ها لوکس و درخشان باشد. به همین دلیل اقدام به کفسابی ساختمان خود می کنند. اما گاهی اوقات به خاطر استفاده از دستگاه های قدیمی و افراد ناوارد برای انجام این کار به نتیجه دلخواه خود دست نمی یابند. اما همه افرادی که کفسابی ساختمان خود را به شرکت ما می سپارند در پایان کار نتیجه‌ای را مشاهده میکنند که حتی فراتر از تصور آنان نیز می باشد. چون یکی از مهم ترین اهداف شرکت انجام کفسابی بسیار درخشان و زیبا می باشد.

پوشاندن تمام نقایص

زمانی که برروی سنگ های کف یک ساختمان خراش های عمقی ایجاد می شود. شرکت های کمی می توانند آن ها را پوشش دهند و کفسابی خوبی بر رویشان انجام دهند. به همین خاطر بسیاری از شرکت ها بعد از مشاهده این سنگ ها پیشنهاد میدهند به جای کفسابی، سنگ ها تعویض شوند. اما شرکت ما به خاطر تجهیزات پیشرفته ای که دارد می تواند هر سنگی را با هر نوع خراشی کفسابی کند و تمام نقایص آن را بپوشاند.

تقویت سنگ

همانگونه که میدانید در عمل کفسابی یک لایه از سنگ برداشته می شود. همین امر موجب شده است بسیاری از افراد تصور کنند کفسابی به مرور زمان باعث خرابی شدن سنگ میشود. اما بهتر است بدانید اگر کفسابی ساختمان خود را به شرکت ما بسپارید چون به خوبی درز ها را می پوشاند و به دلخواه مشتری از کفسابی نانو استفاده می کند نه تنها سنگ کف ساختمان شما خراب نمی شود بلکه تقویت می شود و طول عمر آن افزایش می یابد.

کلیه خدمات شرکت کفساب پلاس (https://kafsabplus.com) تضمینی بوده و بطور کاملا حرفه ای صورت می‌پذیرد. کلیه دستگاه‌ های سنگسابی و مواد بکار رفته در شستشوی سطوح کف و نما جزء مواد درجه یک بوده و بطور تضمینی عرضه می‌شوند. نیرو های آموزش دیده و متعهد شرکت ما با سالها تجربه و آموزش، انواع پروژه‌های متعدد را با موفقیت پشت سر گذاشته و به خوبی با نحوه کار و اجرای آن آشنایی دارند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1776
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 145
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2191
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3195
  • بازدید ماه : 5266
  • بازدید سال : 18124
  • بازدید کلی : 172543
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی